
Kulturhuset INSP! søger koordinator og afvikler til husets arrangementer
Koordinator & Afvikler af arrangementer hos INSP!
Da vores skønne koordinator skal ud og rejse langt i efteråret, søger vi nu efter en til at overtage pladsen.
Er du en struktureret person med flair for koordinering og afvikling af events? Så er det måske dig, vi leder efter!
Om stillingen
INSP! søger en Eventkoordinator & Afvikler til at stå i spidsen for vores private arrangementer – det kan være alt fra bryllupper og fødselsdage til firmafester eller receptioner. Du bliver bindeled mellem vores bookingansvarlige, køkkenchef og vores fantastiske hold af timeansatte afviklere, som vi kalder Dreamteam.
Dine primære opgaver:
Planlægning og koordinering af INSP! Dreamteam til arrangementer
Hovedafvikler med ansvar for at sikre et godt overblik under events - herunder forefaldende praktiske opgaver som oprydning, opvask, evt. borddækning, oppyntning etc.
Tæt samarbejde med bookingansvarlig og køkkenchef
Udarbejdelse af vagtplaner og tidsskemaer for events
Ansvar for drikkevarelager
Kendskab til og ansvar for procedurer og retningslinjer i forbindelse med afvikling
Praktisk erfaring og overblik over alt fra gulv, køkken og lager til selve afviklingen
Omfang og arbejdstid:
Stillingen er på 10 faste timer om ugen til koordinering og til en fast løn på efter aftale på mellem 6000 og 7000 kr pr måned. Herudover sker aflønning på timebasis på baggrund af antal og omfang af arrangementer. Det betyder, at jobbet er fleksibelt og med mulighed for mange ekstra timer alt efter dine ønsker og kapacitet.
Hvem er du?
Du trives i et alsidigt miljø, og er god til at bevare overblikket. Du er en holdspiller og tager ansvar og initiativ. Erfaring med events eller ledelse er en fordel – men vigtigst er, at du er nysgerrig, serviceminded og klar på at være en del af et skønt hus med højt til loftet og stor åbenhed og tillid.
Om din kommende arbejdsplads hos INSP!
INSP! er et kulturhus- og medborgerhus i konstant forandring - et hus med højt til loftet, beliggende i den gamle slagteriskole i Roskilde - to minutters gang fra Roskilde Station.
Siden 2010 har vi været et “Inspiratorium” – et sted, hvor alt er muligt, hvor fællesskaber blomstrer, og hvor tanker og idéer kan spire. Det har ledt til et hav af fællesskaber og projekter hvoraf nogen har eksisteret i flere år, nogen er “fløjet fra reden” og der kommer hele tiden nye til.
Teknisk set består vores samlede organisation af en forening, Foreningen INSP!, og en ejendomsfond, Ejendomsfonden INSP!, som ejer bygningen. Foreningen er støttet af Roskilde Kommune og en række fonde, men vi tjener også vores egne penge gennem udlejning, fester, konferencer og mad som fx mødeforplejning osv. Dette gør os mere fleksible end kommunale kulturhuse og mindre kommercielle end event-venues. Alt overskud geninvesteres i flere arrangementer, mere kultur, flere fællesskaber og nye oplevelser.
Vores gæster og brugere er fra "vugge til krukke"; Legestue for de små, koncerter og fester for de unge, foredrag og dans for de voksne, og de ældre bygger lego – og oftest mødes alle generationer til vores fællesspisninger og andre arrangementer.
Vi er et levende sted, hvor to dage sjældent er ens. Nogle dage er huset helt fuldt og tempoet er højt og andre dage er der stille. Som vores koordinator til arrangementer er du med til personalemøde om onsdagen kl 15 til 16, og du vil få et hold af søde kollegaer som har ansvaret for hver deres områder og som er det, der tilsammen skaber INSP!.
Ansøgning Hvis det lyder som som noget for dig, så send en kort ansøgning (max en halv A4 side) og CV til insp@insp.dk senest 3.august 2025 kl 23:59.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Hera - vores nuværende koordinator - på telefon på 71797914 eller alternativt på mail på hera@insp.dk.
Praktisk omkring opstart og proces:
Efter ansøgningsfristen indkalder vi en række kandidater til samtale. Samtalerne vil finde sted i uge 33 på et tidspunkt som fastlægges nærmere efter ansøgningsfristen og du vil derfor kunne forvente at høre fra os i uge 32 hvis vi gerne vil se dig til en samtale.
Stillingen ønskes besat pr. 1 september.
Vi ser frem til at høre fra dig.