FESTPRISER

Alle priser er pr. kuvert medmindre andet er angivet.

Der tages forbehold for fejl og ændringer i alle priser og vilkår. Sidst opdateret 18/2-22.

Velkomst

Velkomstsnack: Grissini og Oliven 30,- kr

Velkomstdrink: Spumante Pizzolato (Italien)             25,- kr

Mad

Vi har guldmærke i økologi og tilstræber os at arbejde med så mange danske råvarer som muligt. Maden tilberedes fra bunden for den bedste smag, næring og madoplevelse. Det er vores ønske at maden, serveret i Folkerummets rustikke rammer, skal give en anderledes festoplevelse. 

Det endelige kuvertantal skal oplyses 14 dage inden arrangementets dato af hensyn til indkøb og bemanding. 

Forret:     85,- kr

Hovedret: 350,- kr

Dessert:         85,- kr

Natmad:         85,- kr

Kaffe og te ad libitum er inkluderet.

PAKKEPRIS - 3 retter     520,- kr 

PAKKEPRIS - 4 retter     590,- kr

PAKKEPRIS - 4 retter + velkomstsnack 610,- kr

Drikkevarer

Vi tilbyder forskellige muligheder for køb af drikkevarer, som kan passe til netop jeres fest. 

I skænker selv drikkevarer ved bordene i forlængelse af husets uformelle stemning. Vand på bordene er altid inklusiv og ad libitum hele aftenen. 

I kan vælge mellem at en ad libitum pris for drikkevarer, eller at betale en proppris og selv medbringe ønskede drikkevarer. Derudover kan der tilkøbes cocktailbar efter maden. Alle priser er pr kuvert. Halv pris for børn under 18.  

Husets drikkevarer:            

  • Rødvin: Angove Organic Shiraz

  • Hvidvin: Angove Organic Sauvignon Blanc

  • Fadøl: Herslev Bryghus

  • Flaskeøl: Herslev Bryghus

  • Sodavand: Naturfrisk

  • Postevand


Ad libitum hele aftenen: Fadøl, husets vin, sodavand     300,- kr

Bemandet cocktailbar: 4-timers fri bar   229,- kr

Proppenge: Medbring alle drikkevarer selv 150,- kr

Opdækning og oprydning

Vi dækker bordene efter bedste INSP-stil. I må gerne selv sætte præg på lokalet og bordene, hvis i eksempelvis gerne vil have blomster på bordene eller guirlander i loftet - eller har en anden mere vild ide. I kan som udgangspunkt få tilgang til lokalet om morgenen, samme dag som jeres fest - kontakt os for at få adgang til nøgle.

I står selv for oprydningen af medbragte genstande til festen fx udsmykning, lege, musik. Dette skal ske indenfor de 8 timer. Rengøring, opvask og yderligere oprydning af lokale er inkluderet i prisen.  

1000,- kr pr 20 kuverter

Musik

Hvad kan I selv gøre

Der vil altid være tilgang til højtaler og PA-anlæg. Personalet på dagen vil være behjælpelig, hvis I har brug for hjælp. Husk at tage kontakt med personalet med det samme I ankommer festen. Dette er i øvrigt et godt tidspunkt at tale tidsplanen igennem med personalet.

Lyset over scenen må gerne bruges, fx til discokugle, festlys m.v. uden ekstraudgifter. Lokalets lysinstallation er meget let at anvende. Spørg os forud for festen for gennemgang, hvis I ønsker at benytte lyset.

Hvis I vil vide hvordan evt. udstyr fungerer, skal I aftale et møde med en tekniker inden for normal arbejdstid. Det er helt gratis. Hvis I under festen (eller uden for normal arbejdstid i øvrigt) har brug for teknisk hjælp ud over hvad festpersonalet kan bidrage med faktureres dette med 500 kr. pr. påbegyndt time.

Hvis I ønsker at tilkøbe musik/lyd-pakker

I alle pakker er selvfølgelig inkluderet et professionelt højtaler-system, som kan benyttes frit til baggrundsmusik, underholdning og festanlæg. Vi tilbyder også gerne både DJ og livebands hvis festen virkelig skal sættes i skub. 

  • DJ - 4 timer

INSP tilbyder at hyre DJ indenfor forskellige musikgenrer, og som gerne tager imod musikønsker. Inkluderer opstilling af et stort og professionelt højtaleranlæg + lys.
   3500,- kr

  • Liveband

INSP tilbyder samarbejde med flere livebands, der spiller op til dans. Vi anbefaler Mixtape, Torben Hezz og Featbeat, som har et bredt repertoire, men specialiserer sig inden for forskellige genre. Som udgangspunkt 2 x 60 min.

12000,- kr

Hvis eksternt liveband/DJ medbringer eget PA-system 500,- kr

Andet

Tilkøb af ekstra timer på dagen for festen, faktureres med 2000,- kr pr påbegyndte time.

Priserne er inkl. moms og inkluderer kokke, tjenere til servering af mad og lokale samt efterfølgende slutrengøring.

Vi forbeholder os retten til at lave tilpasninger i menuen efter sæson og råvare-tilgængelighed.

Udkast til aftenens program

Kl. 18 Ankomst og velkomstdrink

Ved ankomst tager vores personale imod jer og jeres gæster. Hils gerne på personalet, så de ved hvem der holder festen ☺

Kl. 19 Til bords

Forretten serveres ved bordene og personalet vil lave en kort præsentation af dagens menu og INSP, således jeres gæster får en idé om stedet, hvor I har valgt at holde jeres fest. Aftal gerne med køkkenet, hvis der er pauser eller indslag, som køkkenet skal tage hensyn til.

Kl. 20 Hovedretsbuffet

Kl. 21.30 Dessert

Kl. 22.00 Bar, band og dansegulv

Kl. 00.30 Natmad

Kl. 02.00 Godnat

TAK FOR I AFTEN