FESTPRISER
Alle priser er pr. kuvert medmindre andet er angivet.
Der tages forbehold for fejl og ændringer i alle priser og vilkår. Sidst opdateret 18/2-22.
Velkomst
Velkomstsnack: Grissini og Oliven 30,- kr
Velkomstdrink: Spumante Pizzolato (Italien) 25,- kr
Mad
Vi har guldmærke i økologi og tilstræber os at arbejde med så mange danske råvarer som muligt. Maden tilberedes fra bunden for den bedste smag, næring og madoplevelse. Det er vores ønske at maden, serveret i Folkerummets rustikke rammer, skal give en anderledes festoplevelse.
Det endelige kuvertantal skal oplyses 14 dage inden arrangementets dato af hensyn til indkøb og bemanding.
Forret: 85,- kr
Hovedret: 350,- kr
Dessert: 85,- kr
Natmad: 85,- kr
Kaffe og te ad libitum er inkluderet.
PAKKEPRIS - 3 retter 520,- kr
PAKKEPRIS - 4 retter 590,- kr
PAKKEPRIS - 4 retter + velkomstsnack 610,- kr
Drikkevarer
Vi tilbyder forskellige muligheder for køb af drikkevarer, som kan passe til netop jeres fest.
I skænker selv drikkevarer ved bordene i forlængelse af husets uformelle stemning. Vand på bordene er altid inklusiv og ad libitum hele aftenen.
I kan vælge mellem at en ad libitum pris for drikkevarer, eller at betale en proppris og selv medbringe ønskede drikkevarer. Derudover kan der tilkøbes cocktailbar efter maden. Alle priser er pr kuvert. Halv pris for børn under 18.
Husets drikkevarer:
Rødvin: Angove Organic Shiraz
Hvidvin: Angove Organic Sauvignon Blanc
Fadøl: Herslev Bryghus
Flaskeøl: Herslev Bryghus
Sodavand: Naturfrisk
Postevand
Ad libitum hele aftenen: Fadøl, husets vin, sodavand 300,- kr
Bemandet cocktailbar: 4-timers fri bar 229,- kr
Proppenge: Medbring alle drikkevarer selv 150,- kr
Opdækning og oprydning
Vi dækker bordene efter bedste INSP-stil. I må gerne selv sætte præg på lokalet og bordene, hvis i eksempelvis gerne vil have blomster på bordene eller guirlander i loftet - eller har en anden mere vild ide. I kan som udgangspunkt få tilgang til lokalet om morgenen, samme dag som jeres fest - kontakt os for at få adgang til nøgle.
I står selv for oprydningen af medbragte genstande til festen fx udsmykning, lege, musik. Dette skal ske indenfor de 8 timer. Rengøring, opvask og yderligere oprydning af lokale er inkluderet i prisen.
1000,- kr pr 20 kuverter
Musik
Hvad kan I selv gøre
Der vil altid være tilgang til højtaler og PA-anlæg. Personalet på dagen vil være behjælpelig, hvis I har brug for hjælp. Husk at tage kontakt med personalet med det samme I ankommer festen. Dette er i øvrigt et godt tidspunkt at tale tidsplanen igennem med personalet.
Lyset over scenen må gerne bruges, fx til discokugle, festlys m.v. uden ekstraudgifter. Lokalets lysinstallation er meget let at anvende. Spørg os forud for festen for gennemgang, hvis I ønsker at benytte lyset.
Hvis I vil vide hvordan evt. udstyr fungerer, skal I aftale et møde med en tekniker inden for normal arbejdstid. Det er helt gratis. Hvis I under festen (eller uden for normal arbejdstid i øvrigt) har brug for teknisk hjælp ud over hvad festpersonalet kan bidrage med faktureres dette med 500 kr. pr. påbegyndt time.
Hvis I ønsker at tilkøbe musik/lyd-pakker
I alle pakker er selvfølgelig inkluderet et professionelt højtaler-system, som kan benyttes frit til baggrundsmusik, underholdning og festanlæg. Vi tilbyder også gerne både DJ og livebands hvis festen virkelig skal sættes i skub.
DJ - 4 timer
INSP tilbyder at hyre DJ indenfor forskellige musikgenrer, og som gerne tager imod musikønsker. Inkluderer opstilling af et stort og professionelt højtaleranlæg + lys.
3500,- kr
Liveband
INSP tilbyder samarbejde med flere livebands, der spiller op til dans. Vi anbefaler Mixtape, Torben Hezz og Featbeat, som har et bredt repertoire, men specialiserer sig inden for forskellige genre. Som udgangspunkt 2 x 60 min.
12000,- kr
Hvis eksternt liveband/DJ medbringer eget PA-system 500,- kr
Andet
Tilkøb af ekstra timer på dagen for festen, faktureres med 2000,- kr pr påbegyndte time.
Priserne er inkl. moms og inkluderer kokke, tjenere til servering af mad og lokale samt efterfølgende slutrengøring.
Vi forbeholder os retten til at lave tilpasninger i menuen efter sæson og råvare-tilgængelighed.
Udkast til aftenens program
Kl. 18 Ankomst og velkomstdrink
Ved ankomst tager vores personale imod jer og jeres gæster. Hils gerne på personalet, så de ved hvem der holder festen ☺
Kl. 19 Til bords
Forretten serveres ved bordene og personalet vil lave en kort præsentation af dagens menu og INSP, således jeres gæster får en idé om stedet, hvor I har valgt at holde jeres fest. Aftal gerne med køkkenet, hvis der er pauser eller indslag, som køkkenet skal tage hensyn til.
Kl. 20 Hovedretsbuffet
Kl. 21.30 Dessert
Kl. 22.00 Bar, band og dansegulv
Kl. 00.30 Natmad
Kl. 02.00 Godnat
TAK FOR I AFTEN